Monday, February 27, 2006

有米大晒

有同學仔lecture唔明,
約好星期天一起討論討論。
都係嗰句,不明白的不打緊,我不介意教,
但無用心聽無用腦想的話會使我很不快。
更過份的是居然邊聽邊打電動,
不玩的時候還睡著了!!
我可不是你的私人老師啊......

還有,我是不會替別人做功課的,
不管報酬是什麼,是多少。
這是我的原則,幾窮都係咁話,話之你五十磅定六十磅~
有米,唔係大哂嫁。

2 Comments:

Blogger kallman said...

完全同意
最憎人唔專心~

5:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

有米的確唔係大哂, 不過好多時又真係大晒... =.=

8:40 AM  

Post a Comment

<< Home