Saturday, December 31, 2005

回顧展望

回顧:

1-3月
海潚 :(
fyp中 -_-
報學校 -_-'''

4月
背水一戰衝gpa *o*

5月
fyp present + exam @@

6月-7月
揾工
等result
出result :)
spurs :(

8-9月
準備
出發 ;(

10月
settle down
開鑼 :)
炒股票

11月
assignment assignment assignment...... *o*
炒股票炒股票

12月
human resouces management 慘死 ><
無奈中又要背水一戰...... *o*'''
炒股票炒股票炒股票

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
原來le一年來我都無做過咩o野.......

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
展望:

唸書 考試 旅行 揾工

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
是日金曲: 甄妮 - 小鳥高飛

力向前衝小鳥高飛
人人曾替我擔心
謠言滿天飛
哪怕命運落泊受挫
我何曾傷悲

想起你o既說話
自問心裡佩服你
一早睇見那危機
可惜我冇悔恨仲未想過放棄
日後若遇到我
你見到我仲係笑咪咪

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"原來le一年來我都無做過咩o野......."<----其實都幾充實呀

3:00 AM  

Post a Comment

<< Home