Tuesday, November 29, 2005

I am a Chinese

我是一個不折不扣的中國人。
為什麼我的flatmate Tee老是誤以為我是韓國人!?
我已經說了很多次 i'm a chinese 啦......
但他昨天又問我korean是否都不愛上教堂......
-_-''

我問他為何老是說我是korean,
他便說我和中國flatmates用英語溝通,
又不"look like a chinese"......

第一個理由我是理解的啦(而且是一大盤冷水.......)
但第二個理由算是那根葱啊,
我不像中國人,難道就很像韓國人嗎??
真是......

昨天下雪啊~生平第一次看到新雪,
不過沒有想像中的浪漫......

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
日前都在忙功課,找工作的事情暫時停滯不前......

與其一人寫一篇同heading故仔,
(reference: http://shiritoriex.blogspot.com/2005/11/blog-post_113319600623655371.html)
不若來個故事接龍吧~
好看的話可以globlize大家blogs的讀者群......
有興趣的話就drop個comment吧......

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
是日金曲: Mariah Carey, Whitney Houston - When You Believe

Yet now I'm standing here
My heart's so full, I can't explain
Seeking faith and speakin' words
I never thought I'd say

4 Comments:

Blogger kallman said...

ur idea also gd wo.....
haha, hard to believe that u look like a Korean -_-#

12:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

動男: 都係亞洲人...對鬼佬來講係好難分o既 XDDD

我都未見過新雪呢...浪漫呢d野, 心態來o既姐~

睇怕你要過左年先搵到工了?

我冇問題~~ 用咩heading好呢?

1:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

又係wor!!!
billy,你都有少許似韓國人^^

我生平都沒有見過
send返d雪相來睇下la~~
望梅止渴^*^

3:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

我去到韓國... 有韓國人走埋黎同我講野...又有韓國人走埋黎同我問路... 又有日本旅行團團員走過黎同我講日文... 仲有坐完的士個司機同我講 "Sa Yu La La"

我知我會講漏啦... 同你講聲Happy X'max 先~

6:45 PM  

Post a Comment

<< Home