Wednesday, November 02, 2005

選科

今天選科,我想選修"Financial Control and Performance Management"。教授F說這一科是供Financial Management的専科學生唸的。其他的學生不是不能唸,只要你的first degree是finance便可以了......

F說若是要堅持的話(non-finance students),便要有付出150%努力的準備......

OK!! I'm ready!!
GoGoGo!!

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
文章內的光明是在於它的深層意義,不在於它的外殼
況且,光明總是有汙穢伴隨的
污穢的外殼無損內在的光明
正如光明君即使擁有那只廿年不洗的外殼一樣,光明君依然是光明的
剝去了汙穢外殼的光明君,又將是怎樣的一張面孔?

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
是日金曲: Norah Jones - What Am I To You

What am I to you
Tell me darling true
To me you are the sea
Fast as you can be
And deep the shade of blue......

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
JUNE 15, 1942

Jacqueline van Maarsen is supposedly my best friend, but I've never had a real friend. At first I thought Jacque would be one, but I was badly mistaken.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

加油! I'm sure you can pay effort like what u did in CS year 4!
(I never really had big worry about this for you since your F.5)

有d人睇野係好睇表面o既, 咪由得佢地錯過精彩o既野咯~
有d人明明睇得到唔表面o既野o既, 咪由得佢地搵野吠咯~ :D

最緊要,都係希望某d人睇到某d野, 某d人唔好睇漏某d野...

12:14 AM  
Blogger kallman said...

150% effort......no big deal for u~
so just add oil la~

12:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

gogogo...
糟糟糟!!!<--我指你的對手^^

我當初由bse轉到ba
都辛苦gar!!

我建議是一唔識就問!!
問同學又好,問老師又好
唔好將個問題拖住,累積,倍大...
尤其初初轉系時
在沒有此系基礎時
'磨'只會是浪費時間
當然,他日當你明白基本的概念時
就作別論了!!!

我以前就是自己'磨'...
根基因此而打得不好!!!
不要步我後塵ar!!!!

論結一句
初時,每事問^*

我剛返工都是這樣^^
加油,billy ma

4:13 AM  

Post a Comment

<< Home