Thursday, April 12, 2007

雙失

今日返工前, 我準備工作要用既materials
不過, 今日之後, 呢d野都已經無用啦
失去之時, 我真係有d失望, 有d涱茫
不過諗深一層,
人世間既物象, 有幾多係可以真正永遠擁有?
我失去之前係擁有
同時間, 失去以後, 我可能會再次擁有
滾滾紅塵之中, 真正可依靠既, 可能只有人的一顆心
我只有用人心,
去照看, 去適應呢個世界既種種

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

真係估唔到...不過係佢地o既損失
同埋有時運o既野真係無得好講...

5:39 PM  
Blogger kallman said...

發生咩事??

2:09 AM  
Blogger 士巴拿 said...

依件既發生,可以睇到佢地唔係一間好既公司
為有當自己運數唔好...

3:20 PM  

Post a Comment

<< Home